Minä päädyin hevosharrastukseen hieman erikoisemmalla tavalla. Kuulin yhdeltä tutulta, että paikkakunnallani on eräs yksityistalli, joka on todella hyvä. Tuttavani halusi minut mukaan katsomaan sitä. Niinpä sovimme ajan omistajan kanssa ja menimme käymään...Siitä se sitten lähti. Innostuin hirveästi ja pääsimme tallitytöiksi. Porukkaan liittyi pari ystävääni. Paikkaan tuli uusia hevosia.                                                                                                                                                                                                                 Nyt olen ollut tallityttönä reilun vuoden ajan. Palkkioksi hevosten hoidota saisimme ratsastaa hevosilla, mutta minä en osaa ratsastaa...Nyt on korkea aika opetella! Aijon todellakin aloittaa ratsastuksen melkein nollista...                                                                   Olen nyt etsinyt erilaisia talleja ja vertaillut niitä (Yksityistalli ei voi antaa minulle tunteja) ja löytänyt sopivan tallin. Lähetin mailia, mutta toistaiseksi kukaan ei ole vastannut (johtunee viikonlopusta?). Postaan heti kun jotain mielenkiintoista kuuluu.

P.S.Saa kommata! Kestän negatiivisetkin kommentit!

th.jpg